W celu otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie pola "Chcę otrzymać fakturę do zamówienia" i uzupełnienie wymaganych danych podczas zakupu biletów. Opcja znajduje się na stronie "Dane Klienta", pod podstawowymi informacjami o Zamawiającym. Po przygotowaniu dokument będzie dostępny na stronie podsumowania zamówienia.
Jeżeli nie zaznaczyli Państwo wskazanej opcji podczas zakupu, prosimy o przesłanie na adres info@interticket.pl otrzymanego po opłaceniu zamówienia potwierdzenia dokonania zakupu (wiadomość z biletami) wraz z danymi, które mają się znaleźć na dokumencie. Po przekazaniu Państwa wiadomości do księgowości, dokument jest przygotowywany i przesyłany drogą elektroniczną w ciągu kilku dni roboczych.
Jeżeli na stronie nie jest zaznaczone inaczej, bilety nie są imienne i mogą z nich skorzystać dowolne osoby.
Na bilecie znajdują się dane Kupującego, które ułatwiają obsłudze wydarzenia identyfikację zamówienia w przypadku problemów z odczytaniem kodu znajdującego się na wejściówce. Dane te są umieszczane na bilecie w momencie jego generowania i nie ma możliwości ich modyfikacji.
Zgodnie z Warunkami zakupu, zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca imprezy oraz w przypadku, kiedy impreza znacznie odbiega od jej pierwotnej formy.
Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku), kupującemu bilety nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Treść ustawy dostępna jest tutaj.
W przypadku wystąpienia problemów podczas dokonywania zakupu prosimy nie ropoczynać kolejnej transakcji przed skontaktowaniem się z Działem Obsługi Klienta.
W godzinach pracy podanych na stronie Kontakt, najszybciej można się z nami skontaktować za pomocą czatu dostępnego na stronie lub telefonicznie.
Poza godzinami pracy, prosimy o kontakt mailowy - odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe w następnym dniu roboczym.
W wiadomości prosimy o wskazanie w którym momencie zakupu wystąpił problem - ułatwi to znalezienie przyczyny niepowodzenia i znacznie przyspieszy czas, w jakim uda się ów problem rozwiązać.
Potwierdzenie dokonania zakupu wraz z biletami jest wysyłane ze zautomatyzowanej skrzynki pocztowej w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie.
Jeżeli potwierdzenie nie pojawiło się w wśród wiadomości odebranych, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku biletów także tam, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.