FAQ – Często zadawane pytania

 

Jak mogę zakupić bilety za pośrednictwem strony bilety.musiceverywhere.pl?

Po wejściu na stronę, zakup przebiega w następujących krokach:

- Wybór interesującego wydarzenia, użycie przycisku „kup bilet”;

- Wybór miejsca z planu widowni/wybór ilości biletów, które chcemy zakupić potwierdzany przyciskiem „do koszyka”;

- Wybór kategorii biletu/biletów lub ewentualna modyfikacja zamówienia;

- Sprecyzowanie sposobu dostawy i metody płatności;

- Uzupełnienie danych klienta;

- Akceptacja warunków zakupu;

- Przekierowanie na stronę operatora płatności;

- Po zatwierdzeniu płatności system przekierowuje Państwa z powrotem na naszą stronę

 

Podczas dokonywania zakupu biletów zalecamy korzystanie z najnowszych wersji następujących przeglądarek:

- Chrome

- Safari

- Firefox

- Edge

Używanie zalecanych przeglądarek zapewni prawidłowe wyświetlanie i działanie strony oraz większe bezpieczeństwo podczas procesu opłacania biletu.

 

 

Ile trwa czas koszyka?

Czas koszyka wynosi 15 minut. Jest to czas, w którym system oczekuje na rozpoczęcie transakcji. Jeżeli to nie nastąpi – system zwolni wybrane miejsca i udostępni je do ponownej sprzedaży.

 

 

Jak mogę dokonać płatności za bilety?

Oferujemy następujące metody zapłaty za bilety:

- szybki przelew / płatność kartą / BLIK *1 (czas na zaksięgowanie wpłaty: 1 godzina)

- przelew bankowy *2 *3 (czas na zaksięgowanie wpłaty: 48 godzin)

 

W przypadku braku zaksięgowanej wpłaty – zwalnia bilety i udostępnia do ponownej sprzedaży.

*1 Szybkie przelewy (pay-by-link), płatności kartą oraz BLIK realizowane za pośrednictwem PayU.

*2 UWAGA! Przelewy krajowe (zwykły przelew bankowy) nie są księgowane w weekendy oraz dni ustawowo wolne od pracy. Jeżeli dokonują Państwo zakupu w piątek lub dzień poprzedzający święta wolne od pracy i istnieje ryzyko, iż pieniądze nie wpłyną w czasie 48 godzin, zalecamy użycie płatności kartą bądź płatności natychmiastowej PayU.

*3 Z uwagi na długi czas realizacji płatność za pomocą zwykłego przelewu jest wyłączana 4 dni przed wydarzeniem. Nadal można nabyć bilety opłacając je przy użyciu innych metod płatności.

 

Mam problem z dokonaniem zakupu, co zrobić?

W przypadku wystąpienia problemów podczas dokonywania zakupu prosimy nie rozpoczynać kolejnej transakcji przed skontaktowaniem się z nami drogą e-mail na adres bilety@musiceverywhere.pl

Prosimy o przesłanie krótkiego opisu zaistniałego problemu z zaznaczeniem, w którym momencie dokonywania zakupu się on pojawia.

Ułatwi to znalezienie przyczyny niepowodzenia i znacznie przyspieszy czas, w jakim uda się ów problem rozwiązać.

 

 

Kiedy następuje finalizacja zakupu?

Zakończenie procesu zakupu następuje w momencie otrzymania przez klienta potwierdzenia dokonania zakupu.

Od tego momentu bilet jest własnością Klienta.

Jest to wiadomość zawierająca szczegóły dotyczące wydarzenia oraz odnośniki do biletów elektronicznych w formacie PDF.

Aby otworzyć plik PDF może być konieczna instalacja programu Adobe Acrobat.

 

 

Mimo sfinalizowania transakcji nie mogę odnaleźć biletów na skrzynce pocztowej, co zrobić?

Potwierdzenie dokonania zakupu wraz z biletami jest wysyłane ze zautomatyzowanej skrzynki pocztowej w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie.

Jeżeli potwierdzenie nie pojawiło się w wśród wiadomości odebranych, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku biletów także tam, prosimy o kontakt drogą e-mail na adres bilety@musiceverywhere.pl

 

 

Co mam zrobić po otrzymaniu potwierdzenia zakupu? Co zabrać na miejsce wydarzenia?

Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania zakupu należy wydrukować wszystkie otrzymane bilety elektroniczne. Każdy z nich ma unikalny kod kreskowy i upoważnia do jednorazowego wejścia na wydarzenie.

Prosimy unikać drukowania w trybie ekonomicznym, gdyż niejednokrotnie uniemożliwia to prawidłowe odczytanie kodu kreskowego. Zaleca się także wizualną kontrolę biletów po wydrukowaniu, gdyż na miejscu wydarzenia może nie być możliwości ponownego wydruku. W momencie finalizacji zakupu bilet staje się własnością Klienta i do niego należy obowiązek zabezpieczenia go przed dostępem osób trzecich.

W przypadku, gdy bilet trafi w niepowołane ręce i jego kopia zostanie zeskanowana za pomocą czytnika na miejscu wydarzenia zanim zdążą Państwo tam trafić, wejście za pomocą kolejnej kopii będzie niemożliwe.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione bilety?

Oczywiście. Aby otrzymać fakturę VAT, prosimy wysłać drogą e-mail na adres bilety@musiceverywhere.pl wiadomość z potwierdzeniem zakupu biletów za pomocą opcji „przekaż dalej” dopisując na początku wiadomości prośbę o wystawienie faktury i dane potrzebne do jej wystawienia.

Faktura zostanie wygenerowana i przesłana drogą elektroniczną w przeciągu kilku dni roboczych.

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

Zgodnie z Warunkami zakupu, zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca wydarzenia.

Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku), kupującemu bilety drogą elektroniczną nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

 

Gdzie stacjonarnie mogę zakupić bilety na wydarzenia?

Lista punktów sprzedaży dostępna jest tutaj.

Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
pozostało czasu:
00:00

pozycji w koszyku

suma:


Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.